Известие

Collapse
No announcement yet.

Сменям, сменям, а проблема си остава ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • И при мен се явява от време на време проблема с клатещите обороти, много странно...
    Last edited by grenlould; d.m.y г., 23:52.


    Comment


    • Колеги здравейте, нека и аз да се изкажа по въпроса с клатенето на оборотите -
      Днес ходих при Бобо да ми премахне имобилайзера - успешно, но се появи проблем, до сега в покой на автомобила нямах почти никакво клатене на оборотите вече от 1 година както съм взел колата. При успешното премахване на имобилайзера, на празен ход и в покой, оборотите осезаемо зачестиха клатенето между 500 - 1300 - много неприятно. Бобо каза, понеже е вече занулена и така правела и трябва да се пусне на компа, т.е. започва се безкрайно изваждане....

      Comment


      • Трябва да мине адаптацията. Което ще рече, че трябва мотора да работи на празен ход поне 15 мин. на загрял двигател. Да бъде пален и гасен поне 3, 4 пъти, и да има няколко преминавания от различни работни режими към празен ход. Демек изчакай 1, 2 дни и ако не се оправи е възможно да има нужда от повторно зануляване на адаптациите.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • Първоначално публикувано от Derry Покажи съобщение
          Аз пък специализирах да давам по-малко гас в момента като ми падат оборотите. Нещастна история. Майстора изказа мнение за спукан колектор. Дърпа по малко въздух. Ама божа работа от какво е.
          проблема може да е от спукани бобини и кабели и малко да расеива тока също може да преиграват оборотите.
          Last edited by Димитър Дойчинов; d.m.y г., 16:22.

          Comment


          • Виж маркучетата, преди и след дросела, излизат от капака на клапаните над 4 цилиндър, да не са спукани.При мен беше от това.Също и кабелите дето захранват бобините ми бяха с претъркана изолация от оребряването на декоративния капак.Изолирах ги и ги наместих както трябва.Веднъж бях забравил да стегна скобата на въздуховода точно дето се захваща за дросела.Вгорчи ми живота.
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • Първоначално публикувано от Димитър Дойчинов Покажи съобщение
              проблема може да е от спукани бобини и кабели и малко да расеива тока също може да преиграват оборотите.
              Димитърчо, цитирал си пост от 2008 година
              156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

              Comment


              • Абе колеги не можах да извадя тъпия кабел от буксата,тъй като не ми се реже кабелчето искам само да го извадя от буксата,ако някой има отговор да ми пише(играят ми оборотите в движение на неутрална предавка 1500-1900,когато е в спряло положение се нормализират) Благодаря предварително

                Comment


                • Сложете си правилната ламбда.
                  Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                  Comment


                  • За един много любопитен колега днес направих видео как трябва да се държи нормално празения ход в движение

                    http://www.youtube.com/watch?v=wkdQY...ature=youtu.be
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • След като измъкнах ПИН15 всичко заспа при мен, НО откакто го махнах, при всяко първо палене докато обърне на газ, колата отива да изгася при натискане на педала на газта. Някой да има същия проблем?

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                        Виж маркучетата, преди и след дросела, излизат от капака на клапаните над 4 цилиндър, да не са спукани.При мен беше от това.Също и кабелите дето захранват бобините ми бяха с претъркана изолация от оребряването на декоративния капак.Изолирах ги и ги наместих както трябва.Веднъж бях забравил да стегна скобата на въздуховода точно дето се захваща за дросела.Вгорчи ми живота.
                        +++++++

                        ---------- Post added at 18:31 ---------- Previous post was at 18:29 ----------

                        Първоначално публикувано от skyplex Покажи съобщение
                        След като измъкнах ПИН15 всичко заспа при мен, НО откакто го махнах, при всяко първо палене докато обърне на газ, колата отива да изгася при натискане на педала на газта. Някой да има същия проблем?
                        След като смених тая уйовина http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1 Оборотите не са трепнали при никакъв режим - нито на място, нито в движение, нито с климатик. Лошото е, че последните 2 ги взех
                        Алфа 156 1,8ТС 1998г

                        Comment


                        • Хората са казали, ако имаш две ризи дай едната на ближния си.Същото важи за две бири, две клапанчета и т.н.
                          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                          Comment


                          • Благодаря ви на всички, господ здраве да ви дава, днес си разкачих и аз пин 15 на 156-цата.И оборотите заковаха 900 , никога нямаше да се сетя.От София до Русе 2 пъти ми угасна, в града като намалявах за кръстовищата - аха,аха да умре.
                            Alfa164 T.S 148++ HP
                            Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

                            Comment


                            • Гледах клипа на колегата OEM, не падат ли рязко оборотите ( заковава на 1200), не трябва ли да е плавно?

                              Comment


                              • Не е рязко. Точно така трябва да падат. Принципно може и по-рязко да бъде от това когато има проблем.

                                Моя мотор има спортни валове и лек маховик примерно които усложняват празния ход и не бих казал, че имам много добър празен ход тъй като имам голямо разреждане в смукателя заради фазите и вакума ми е слаб, но въпреки това софтуера се справя с това както се вижда от клипа.

                                Иначе съм си с абсолютно каталожната сонда която се продава с буксата без никакви универсални измислици и снадки на кабели. Нямам катализатор и съм с права генерация на Ф60, и както се вижда от клипа карам на газ

                                П.С. това 1200 реално е 1080, а празния ми ход е на 880 оборота. Така съм го програмирал Оборотомера не показва вярно като на 99% от 156-ците
                                Last edited by oem; d.m.y г., 19:11.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X